> 112 filmer!

Blev en promenad på lite över 1 timme igår, och då gick jag FORT! Blev riktigt svettig, men det var riktigt skönt! Nästan så man saknar att träna på F&S, men om jag börja igen får vi se, det kommer nog iaf att dröja ett tag. Det får bli snabba promenader istället... Egentligen orkade jag inte ut och gå igår(eller så kände jag mig lite lat) men så tänkte jag att det är bra med frisk luft för Robin och så kunde jag gå förbi huset och kika lite hur det såg ut där. Jag ångrar inte att vi gick ut iaf och har man musik att lyssna på är det ju mycket roligare! Ska nog ut på promenad idag med, men en annan sväng(kanske den med dom jäkla backarna)...

Satt och skrev upp lite filmer vi har som ska packas, men tog bara dom som vi har haft under tv:n. Det var inte några filmer heller! 112 stycken och då är det flera boxar som jag bara räknat som 1, sen har vi ju massor med filmer som sitter på hyllor på väggen också. Film nördar? Vi? =D Jag får iaf skylla på P, det är han som fått över mig på den sidan, kollade inte alls mycket på film innan vi träffades. Men iofs så ser jag inte direkt filmtittande som en last heller...

Näädu, nu blev det lite väl mycket svammel här. Bättre att äta lite frukost och försöka få älskade lilla killen att sova lite istället.


TJING! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: