små smuttar?

Jag har redan lärt mig resten av vaggvisan. Det blir väl så när man verkligen vill något =D

Igår kväll var Robin redan trött vid 18:30, men jag höll honom vaken till 19:15 iaf. Sen somnade han vid bröstet när han fick mat och det är inte ofta han gör det nu för tiden. Vaknade och ville ha mat runt 23:30(!) sen igen vid 02, 04:30 och 5:30. Sista gången så la jag över honom brevid mig i sängen sen sov vi till lite efter 7(han låg och småsmuttade mat då och då). Nu verkar han trött igen...

Idag ska vi åka runt och kolla på tapeter till sovrummen. Hoppas vi hittar något som vi båda tycker om, brukar vara lite problem med det =)

Ikväll blir det tacos och lite fredags mys, P ska iväg och jobba imorgon kväll och på dagen ska han vara i huset och fixa så det blir inte mycket Robin får träffa sin pappa i helgen. Men det blir ju bättre sen när vi får komma in i huset. Sist vi var dit förresten så blev Robin så hostig efteråt så vi funderar på om det är för mycket damm och skit för han. Bestämde att vi ska försöka att inte vara där så ofta så jag har inte varit där sen i måndags. Tråkigt att inte se vad som händer, men manfår ju tänka på Robin också. Han ska ju inte behöva bli dålig när vi kommer dit...

Nu ska jag vagga lillen i babysittern så han kanske somnar!

Ha det bra!


TJING! ♥


Kommentarer
Postat av: Evelyn

Jo vist är det väl så att de nöjer sig med att mamma eller pappa sjunger men det är ju lite trist för en själv att sjunga "tipp tapp tipp tapp tippetippetipp tapp" när solen skiner och det är grönt överallt. ;)



Kul med tapeter, fick ni tag på något som passade båda? Vi har också lite olika smak så vi börjar med att måla om i de första rummen vi fixar...

2009-09-25 @ 15:11:38 / URL: http://eyz.blogg.se/
Postat av: Leia

God kväll!

Hoppas du får en fin fredagskväll! =)

2009-09-25 @ 18:22:06 / URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: