smaskens!

Jaha, ska väl börja med att säga Godmorgon kanske? Här har vi varit vakna runt 1 timme redan, men vi har legat och myyyyyst i sängen lite, så himla härligt! Han ligger och känner lite på mitt ansikte, inspekterar mig rejält både med händer och ögon. Pratar med mig gör han också, synd att jag inte förstår vad han försöker säga...

Jag hoppas att jag får hämta ut paketet med fleecedressen idag, såg att den kommit till utlämningsstället nu iaf. Eller var det att den var påväg dit? Ehmmm, jag kommer inte ihåg. Men så har jag ju så dåligt minne så det är inte sant... Ni har väl hört historien om det?

Igår fick Robin potatis igen


(såhär såg han ut efter första skeden)


(smaskens!)

Tydligen så var det bättre igår, kan det ha varit att jag hade lite flytande margarin i andra gången jag provade?

Nu ska jag få honom att ta en liten nap. Ha de bra!



TJING! ♥


Kommentarer
Postat av: Kim

Hej, jo det är kul att börja med småportioner. Deras miner är obetalbara! Jessica fick testa morotspure som första matbit och det smaskades som bara den. Har det på video fortfarande. Idag blir hon förresten 12 år! My God!

2009-09-24 @ 10:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: