Dagens i-lands problem

När vi var till huset igår plockade jag lite äpplen, tänkte att jag skulle göra en äppelpaj igår kväll. Men först och främst kom vi hem så sent och så hade jag ont i huvudet så det får bli idag istället. Idag blir det även en tvätt dag då det inte fanns någon ledig tid igår... Får se om P hjälper mig att bära ner all tvätt eller om jag får gå i omgångar. Det skulle tydligen komma en kompis till honom till huset vid 12:30 och vi har tvätttid vid 13:00 (intresseflagg??), vi får se helt enkelt =)

Igår blev det korvgryta till middag, men baguett till, dom var så goda så det får bli 2 såna till frukost idag med antingen varm eller kall o'boy, har inte bestämmt mig än =D Dagens I-lands problem HAHA

Nu har jag iaf börjat packa härhemma, hittade massor med grejer vi inte ska ha med oss till huset (köks grejer), man kanske borde ha en loppis? Eller hyra ett bord på loppis? Men kul att stå där och sälja med en bebis i famnen =D Vi får se hur det blir. P's mamma kan ju få kolla om det är något hon vill ha, det mesta kommer ju därifrån från början ändå =D

Igår när jag höll på vid huset hade jag mina mammabyxor på mig(kommer FORTFARANDE inte i mina gamla byxor!!), men det tyget som är upp över magen åkte ner HELA TIDEN, så jag börjar väl bli lite smalare, men vågen visar ingen nedgång, tyvärr... Känner att jag vill köpa ett annat par byxor, som jag kan ha NU. Det är ju inte speciellt kul att gå runt med gravid byxor när man födde för 4 månader sen! Trött man blir...!


Nää du, nu ska jag ta och äta frukost. Baguetterna är nu klara i ugnen så jag säger:


TJING! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: