Jag lovar!

Lämnar ett litet inlägg. Vi har nämnligen inget internet hemma, så det är därför jag inte skrivit något på några dagar. Men allt är iaf så bra med oss =)

Robin har rullat från mage till rygg, ALLDELES SJÄLV dessutom =)
Nu har vi varit och köpt dom sista tapeterna till huset iaf, när taket är klar målat så är det tapeterna som är nästa punkt på listan, blir kanske till slutet av veckan eller till helgen. Vi får se...

Jag har en känsla av att det är någon jag känner som är med barn, men jag vette sjutton vem det skulle vara. Har kollat med den jag trodde, men så var det iaf inte tydligen. Eller så ville hon inte säga det bara HAHA

Nu vet ni att vi lever iaf. Skriver mer när jag kommer åt internet nästa gång =)

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej!



Jaha, så nu har ni köpt tapeter va blev de för nå? vilken färg?



Jaha, så du tror någon är gravid, vem tror du då? å vem var det du frågat men somd et inte var...blir ju lite nyfniken =)



kram

2009-10-06 @ 16:51:09 / URL: http://bustroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: