nytillskottet

Usch det är så tråkigt att inte ha internet hemma. Förrut satt jag ju alltid när precis när vi gått upp på morgonen och Robin fick ligga i gymmet alldeles bredvid. Nu får jag istället kolla på något skräp på tv:n...

Sitter hemma hos mamma just nu. Kände att jag ville inte sitta hemma idag så P körde upp oss hit innan han åkte till huset. Har precis passat på att baka lite bullar =) Ätit lite fiskbullar har vi gjort också. Mums fillibabba! Självklart med ris till =)

I Måndags var vi ner på stan och lunchade med Emma och kikade lite i affärer. Jag köpte faktiskt ett par jeansleggins( Emma, inte härmar jag dig heller?? HAHA). Så nu har jag dom på mig. Så himla skönt att slippa dom där jäkla mamma jeansen!
På lördag ska vi ner på stan igen, en tjej kompis fick ju en liten Benjamin i måndags( Det var ju det jag ville att Robin skulle heta först). Får se när vi får komma hem till dom och se nytillskottet =)

Inatt har det inte varit en speciellt rolig natt för varken mig eller Robin. Han vaknade första gången lite efter 22 precis innan jag somnat, sen började han gnälla vid 00, 02, 03, 04, 05 och runt 6 men jag låg kvar och halvsov till lite innan 7. Sen var han vaken till precis innan 9 och han brukar ju alltid sova ca 20 min annars så jag hinner ju inte sova. Men när det gått 1 timme tänkte jag att snart vaknar han nog, det är ingen idé att sova. Men han sov faktiskt hela 3 timmar! Helt otroligt...! Hade jag vetat det innan kunde ju jag också fått lite sömn, men det vet man ju aldrig tyvärr. Så det blir kanske en tidig kväll ikväll. Men först måste jag ju kolla på förlossningskliniken... Det är nästan så man saknar gravid magen faktiskt, när man var där var man bara trött på magen men nu efteråt har jag en liten saknads känsla faktiskt, konstigt?

Jag kan ju meddela att jag har blivit en riktig hemmafru! Igår bakade jag rulltårta för första gången, det blev faktiskt riktigt bra! Det är ju ganska kul att baka också. Det hade man aldrig kunnat tro om mig! HAHA
Det har blivit många nya rätter som alltid P har fått fixa förrut, men nu när han är i huset och fixar så blir det ju jag som får laga det. Men somsagt det är faktiskt riktigt kul med både matlagning och bakning =)

Nu är Robin lite otålig här så jag ska roa honom lite...


TJING!♥

Kommentarer
Postat av: Kim

Beatrice:Husfru??? Kors i taket. Har helvetet frusit över? Nä, jag får nog vila ett tag, blev så chockad! ;)

2009-10-15 @ 08:24:08
Postat av: Emma =)

du får väl härma mej då =)

2009-10-15 @ 16:05:14
Postat av: Jenny

Nä nu får ni se till att fixa bredband, tomt utan era uppdateringar ju! Kram

2009-10-19 @ 16:37:53 / URL: http://frokenfranzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: