Äntligen!

Nu har vi äntligen internet igen! Weiiiiii =) Har suttit och läst massa bloggar som jag missat massor av tidigare, men nu kan jag äntligen vara uppdaterad igen =D

Idag bli det nog en liten tripp till ikea för att köpa gardinstänger(det blir nog lite mer smått också), alltid kul att åka dit...

Angående huset: Lagfarten måste skrivas på av dom som ska sälja, i det här fallet är det 3 påskrifter som behövs. Den sonen som ska skriva på har det inte gått att få tag på(det är bara hans påskrift som saknas), men sen när han väl svarade så sa han att han inte alls ville sälja huset längre, så han tänker inte skriva på. Så nu har det gått till tingsrätten. Han skrev ju på förrut att huset skulle säljas och dom fick ju mer än utgångspriset så vad är problemet egentligen?? Vill han jävlas med tjejerna som skrivit på? Det är ju inte bara dom han jävlas med. Jag VET att det kommer att fixa sig, men vi vet ju inte hur lång tid det kommer att ta... Så, nu vet ni hur det ligger till med det.

La Robin runt 7 igår kväll som vanligt, sen fick han mat igen vid 22 när vi gick och la oss, sen vaknade jag lite efter 3 och Robin låg och snusade så snällt, så länge har han inte sovit förrut, han brukar vakna antingen vid 00 eller vid 2 så när klockan nu var efter 3 fick jag kolla om han andades. Blev lite orolig där ett tag... Men som sagt, han låg där så nöjd så =) Han vaknade runt 3:45 och ville ha mat, lilla sötnosen =) Sen gick vi upp lite innan 7 och nu ligger han och pratar i gymmet, men det börjar bli lite mer gnäll nu så jag ska ge han lite uppmärksamhet =)



TJING! ♥


Kommentarer
Postat av: Kim

Åh, vad skönt att höra att internet i alla fall har kommit igång! Kanske får man se lite mer bilder på renoveringen också? ;) Det var synd att höra om husproblematiken, men om 1 år har ni glömt detta och har andra saker att tänka på. Allt kommer att ordna sig! Jag är helt säker på det. Kram

2009-10-30 @ 08:59:46
Postat av: Jenny

Vad tråkigt att det krånglar med huset! Men det löser sig. Man blir ju bara så jävla arg på Idioter som han! =)

2009-10-30 @ 11:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: