Vem har han fått det ifrån?

Natten har varit ganska orolig. Prutten vaknade första gången lite efter 22 och var pigg som en mört. Gav han lite mat och bytte blöja(ifall han tyckte att den var för blöt), när han fick mat så somnade han nästan men så fort jag la ner honom piggnade han till och låg och pratade... Efter ca 30 min började han bli sömnig iaf. Vaknade inatt och ville ha mat och sen vaknade han IGEN klockan 4!!! Men vi låg och halvsov till klockan 7, Robin låg och nöp och rev mig på armen och pratade såklart. Han är en riktig pratkvarn. Undrar vem han fått det av?
Det är nog från både mormor och farmor skulle jag tro =D
Nu är det nog dax för en liten nap igen, undrar om jag ska försöka få lite sömn jag också? Eller om jag ska ta och hoppa in i duschen? Lite sömn skulle ju inte sitta helt fel just nu, men vi får se. Det är ju rätt skönt att bara får vara lite "själv" ibland också...

TJING! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: