snälla snälla!

God morgon =)

Inatt har det varit en ganska jobbig natt, Robin vaknade första gången innan klockan var 00:00 sen igen vid 2, då låg han och pratade lite för sig själv och det lät som att han låg och klämde så det var bara att ta upp han för att byta blöja. Men det var bara ett falskalarm. Jaja, han fick ju en torr blöja iaf =) Sen fick han lite mat och så somnade han om för att sen vakna ca 1 timme senare. När klockan var runt 4 vaknade han igen så då la jag honom bredvid mig i sängen och vi somnade om till klockan var runt 5:30. Snälla snälla säg inte att det är en ny rutin för honom!! Jag lät honom ligga och prata lite medans jag iaf vilade ögonen ca 1 timme innan han började gnälla. Jag kan ju förstå honom också, hur kul kan det vara att ligga där medans mamma ligger bredvid och små sover? Det var ett tag när jag trodde att han skulle somna om, men neeej då...

Iaf så blev det lite bak igår. Kände för att prova något nytt så jag kollade runt på internet, men eftersom jag inte hade någon choklad hemma så kände jag mig lite begränsad. Det fick bli vaniljkransar(man skulle spritsa ut kransar, men det gick ju för sjuttongubbar inte så det fick bli vanilj"bullar" istället), ganska gott faktiskt så om jag gör dom igen får det nog bli en lite större sats =)

Det blev också en promenad igår, skulle gå och handla en diskpropp och medan jag bytte blöja på Robin så kom Maria och hennes sambo förbi, så hon hängde på. Blev ca 1 timmes promenad, bra att jag vet hur lång tid det tar att komma till bvc nuförtiden om man går =)


Nu måste jag ta upp gnällfisen här bredvid mig...



TJING! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: