skämmas?

God morgon =)

Sitter här med en gnällig Robin bakom mig i soffan. Om han är trött så varför sov han inte längre när vi var i sängen? Då hade jag ju också fått sova lite till. Är så himla trött på kvällarna nu för tiden. Igår tex satt jag och sov i soffan innan klockan 21! Det är nästan så jag ska skämmas, eller hur? =D

Idag ska vi ev ner på stan med mamma, det beror lite på Robin. Men det är lite dum med bussarna härifrån. Mamma kommer ner på stan runt 11:40 och mina bussar går antingen 10:00 eller 11:00, så antingen får vi vänta ca 40 min på henne, eller så får hon vänta ca 30 min på oss eller så får jag ta och gå ner till den andra bussen som gå lite bättre tider. Men om det regnar tänker jag inte göra det! Kollar man ut ser det ut som att det kommer börja snöa snart! USCH! Det kan ju gärna vänta lite...
 
Det blev inte så långt inlägg idag, men det blir ju så ibland också. Nu ska jag ge fisen lite gröt så vill han kanske sova lite sen...

TJING! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: