sjuk?

Nu har jag ringt 2 samtal, men dom kommer att ringa tillbaka båda 2. Ett samtal till vårdcentralen angående något jag inte tänker ta upp här just nu iaf och ett samtal till facket angående mötet på jobbet igår. Bara dom inte ringer upp samtidigt! Nu har iaf facket ringt upp, och nu har jag ännu mer att fundera över! Ska prata lite med P när han kommer hem.

På kvällarna har vi ju gett Robin välling innan nattningen, men den senaste veckan har han bara skrikit eller gråtit då. Det spelar ingen roll om han är hungrig eller mätt, trött eller pigg. Så nu ska jag prova ge honom gröt till kvällen och välling på morgonen istället. Får se hur det funkar. Han dricker(vill iaf) välling från en pipmugg, men så fort jag sätter dit muggen tar han tag i den och drar ner den så han inte får någon välling och så sitter han och "tuggar" på pipen och tillslut blir han sur när det inte kommer något... Lill plutten ;)

Det var en liten uppdatering iaf! =)

TJING! ♥

Kommentarer
Postat av: Madlin

Du skrev: Hehe det var längesen man sjöng eller ena tänkte på den låten =) Vilken flashback man fick! Tack =)

Svar: haha varsågod! :D

2009-11-27 @ 12:34:37 / URL: http://monstrat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: