Nytt jobb?

Ja, då är det dax att fixa nytt jobb då...

Robin var riktigt orolig igår när han skulle sova, jag hade några tjejer här på lite fika och jag vet inte hur många gånger jag fick springa in till honom för att han stor skrek!! När klockan var, ja vad var den nu? Jag kommer inte ihåg för jag var riktigt trött men jag la honom mellan oss några timmar tidigare än jag brukar. Det har ju tyvärr bara blivit runt 5 timmars sömn inatt, så jag var inte helt glad när han ville upp idag igen klockan 5.
Igår fick han prova köttfärs och potatis, men jag vet inte. Det var nog ingen hit direkt. Men han sov riktigt länge efteråt, det var nästan så P ville väcka honom för att kunna "jobba" lite här hemma. Men nu har vi fått ett par hörselkåpor(eller vad det heter) till Robin i ½ år present av Maria och Peppe. TACK TACK så mycket! Det kommer ju bli bra att ha om vi ska på hockey också. Dom kommer att användas mycket =D

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, kanske tar en promenad om det inte regnar som det gjorde igår när jag gick till jobbet. Kom fram som en blöt katt  HAHAHA

Det vart en liten stirrblick, men men. Nappen använder han inte längre, han har fått nya:för stora killar =D


TJING! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: