Ny familjemedlem?

Jag hade ju lite att tänka på efter mötet på jobbet. Idag ska DC ringa för att kolla vad jag bestämt mig för =) Om han bara visste ;)

Inatt när jag var upp för att ge Robin nappen så kikade jag som vanligt ut genom fönstret, till slut fattar jag att det jag kollar på är ett rådjur som ligger och vilar (sover?) i våran trädgård, jag blir helt hypnotiserad och jag vet inte hur länge jag står där och kollar på den, 5 min kanske och den ligger och kikar sig omkring, tillslut reser den sig och går fram till päronträdet för att kolla efter mat antar jag, den hittar inget så den går istället till baksidan av huset för att äta äpplen istället. Det sitter fortfarande äpplen kvar på ena trädet, det är säkert därför rådjuret är här. Men vi har ju tydligen fått ett till husdjur iaf =D

Igår blev det inte många knop gjorda, var riktigt seg hela dagen så det blev inget julskyltning för oss.
Det märks att Robin börjar bli lite äldre nu iaf, igår var han vaken från ca 10:00 till 14:15 och han verkade inte speciellt trött förrän kanske vid 14, men när han tillslut somnade så sov han i 2 timmar! Det ända jag skulle vilja nu är att han lär sig att sova i sin säng när han ska sova under dagen. Han sover ju alltid i vagnen då och när jag provat att lägga honom i sängen så blir han pigg, helt plötsligt och ligger och pratar, skrattar och håller på. Till natten går det mycket bättre, undrar om det är för att det är för ljust därinne på dagen? Det finns ju inga persienner i hans rum. Men han kan ju inte sova i vagnen tills han blir 3? Jag vet inte hur jag ska få han att sova där... Förslag?




TJING! ♥

Kommentarer
Postat av: Tant Ulrika

Ny spännande tävling hos Tant:



http://uj76.blogspot.com/2009/11/tant-lottar-ut-ett-par-belliotofflor.html



Kika gärna in o delta i den med =)

2009-11-30 @ 11:48:12 / URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Tant Ulrika

Ny spännande tävling hos Tant:



http://uj76.blogspot.com/2009/11/tant-lottar-ut-ett-par-belliotofflor.html



Kika gärna in o delta i den med =)

2009-11-30 @ 11:49:01 / URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: