Nu vet jag!

Jag skrev ju förrut att jag kände på mig att någon jag känner är med barn, men jag hade verkligen INGEN ANING om vem det skulle kunna vara. MEN igår när mamma var här sa hon att min ena kusin ska ha ett till barn i Maj. Så när jag hade den känslan så hade hon nog ganska precis blivit gravid. Coolt =)

Idag fick jag ännu längre sovmorgon än igår, ända till klockan 7! Kändes lite konstigt att sova så länge(!?) faktiskt, konstigt men skönt =)

P hade ätit upp allt bröd vi hade imorse(fanns mer i frysen, men det tar ju ett tag att tina) så idag fick det bli pannkakor till frukost HAHA Lite amerikaniserad??

Jag hämtade ut barnmat igår som jag fick gratis, det fanns inte så många olika smaker att välja på men det fick bli kalkon, potatis och morötter och vilken HIT det blev! Värmde ganska mycket, men jag hade ingen förväntning att han skulle äta upp så mycket, men han åt faktiskt upp nästan allt jag hade värmt. Sen fick han lite äpple till efterätt. Smaskens!

Nää nu ska jag kolla runt lite på "nätet" =D


TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: