Mycket bättre!

Godmorgon =)

Robins feber försvann under natten. Skönt! Men det tog 1 timme att få honom att somna igår. Först var jag där inne till P hade ätit(jag vet, lite sent att äta men det blir så ibland), sen fick jag äta men så var det hockey på tv:n så jag tog över nattningen igen. Hockeyn var nog inte så intressant då han låg och sov i soffan =D Men jag fick iaf sova till 7 idag, fast vi gick inte upp förrän 7:30. Skönt!

Det kom inte alls några fönster igår, det var bara listerna till dom som kom, tyvärr. Vill ju gärna byta fönsterna innan det blir massa minus grader ute...
I vardagsrummet hade vi tänkt att ha en skön fåtölj i hörnet med en läs lampa. En liten myshörna där jag kan sitta och läsa sen. Nu har vi iaf fått(låna) en mysig fåtölj av P's mamma så nu är det bara lampan och några nya bra böcker som fattas. Kom gärna med bra ideér med läsvärda böcker!


Nu ska jag gosa lite med grabben som ligger här bakom mig i soffan ;)


TJING! ♥


Kommentarer
Postat av: Jenny

Var i från har ni beställt fönster och hur många? Vi har beställt 3 st och dom kommer inte förens 18 december och vi beställde dom i oktober någon gång... Det är en sån J*vla lång leverans tid........

2009-11-20 @ 15:41:49
Postat av: Jenny

Vad gillar du för typ av böcker? Bokmal som jag är har jag en lång lista på läsvärda böcker ...



Kram

2009-11-20 @ 19:09:42 / URL: http://frokenfranzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: