Inge lyx direkt

Godmorgon!

Idag tyckte Robin att det var dax med uppstigning klockan 5! Men vi låg kvar till 6 iaf, kändes alldeles för tidigt att gå upp klockan 5...! Imorgon gör det inget om han skulle vakna vid 5, eftersom vi ska till jobbet vid 8 och jag tänkte gå dit. Han brukar ju sova runt 8 på morgonen så han kanske somnar påväg dit.

P's mamma fyllde år igår så hon kom hit och vi bjöd på lite mat(inge lyxigt,men man ska inte sitta och äta själv på sin födelsedag), tårta och så hade jag bakat några kakor igen som tydligen gick hem. Hon ville tillochmed ha med sig några hem till morgon kaffet idag så självklart fick hon det! =) Hade någon sagt till mig för 1 år sen att jag skulle tycka om att baka skulle jag inte tro på den personen!
Tänk vad att blivit mamma har ändrat mig! Men om det är på flera områden vet jag inte, det är ingen som sagt något iaf...

Robin var faktiskt vaken från 14:30 till läggdax, lite gnälligt var det men inte alls farligt, jag har varit med om mycket värre!

Nu ska jag fixa lite gröt åt snuttis!


TJING! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: