handling och rådjur

Godmorgon!

Var ju som sagt(skrivet) till IKEA igår. Robin var riktigt snäll igår med, först var han nöjd med att sitta i vagnen och kolla på allt folk och tugga på några leksaker som vi hade med oss. Sen efter ett tag ville han upp och vi turades om att bära på honom. Jag köpte en barnmatstol där, den var riktigt cool faktiskt. 

 Sen köpte jag en till lampa till köket. (bild från ikea.se)
Sist vi var där fanns det ju bara 1 sån lampa kvar, men 2 stycken ser ju mycket bättre ut. Köpte även 2 härligt stora muggar med fat. Invigde den ena idag med varm oboy =) (bild från ikea.se)

Igår hade vi ett till rådjur i trädgården förresten, jag såg den när jag hade släckt lampan i Robins rum när jag bytt blöja på honom. Jag skulle vända på mig för att gå ut och då vände jag mig mot fönstret och där stog den, den måste sett att jag släckte lampan, för den stog blickstilla och sen sprang den tillbaka in mot fruktträden. Måste ha varit där för att äta lite frukost =D

Robin är så rolig, vi har ett par nycklar(leksaks) som han tycker om att leka med och det sitter en snurra på den med 2 olika färger på, den brukar han sitta och snurra på, med tummen. Han ser så "vuxen" ut när han gör så. Så självklart att han vet att det är så man ska göra =)

Nu ska jag fixa lite gröt åt grabben!


TJING! ♥

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej!



Gillade Robin å sitta i barnmatstolen? Blev det nå data bord inhandlat?



kram

2009-11-23 @ 21:22:50 / URL: http://bustroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: