Chilli

Sitter här med Robinm  i knät. Han är ju så himla nyfiken på ALLT! Det är väl säkert dom flesta barn, men ändå=) 

Vi var ju till Jysk igår, det blev en hel del med grejer och ändå blev det pengar över! Det blev:  

* 7 handdukar
* 8 dessert skålar
* 400! värmeljus
* ägg klocka
* tvättkorg

Jag funderar på om jag ska söka jobb där faktiskt. Skulle kunna tillföra massor till affären. Dom som jobbade där var inte alls trevliga, snarare lite småsura. Trevlig/glad ska man ju vara om man jobbar inom service yrket... Jag och Emma skulle rula där =D
Vi var in på Bergnils också, men hittade inget speciellt där. Jag vill ju köpa alla hushållsartiklar i chili serien någon gång, men det är ingen idé att köpa något sånt än, innan vi fixat köket...

Igår var lillfisen på mycket bättre humör! Det var väl utvecklingsfasen antar jag, hoppas att den är över nu =)

Nu ska jag ställa mig och diska lite, usch det är ju så himla tråkigt att diska för hand nu för tiden. Man vänjer sig väldigt fort med diskmaskin måste jag ju säga. Hoppas vi kommer att fixa köket snart för då kommer en stor diskmaskin in i huset...
Men som sagt, nu: disk




TJING! ♥


Kommentarer
Postat av: emma =)

We would work that lidl smile ;)

Kraaaaam

2009-11-13 @ 11:40:34
Postat av: Emma

mjo personalen är ju inte så trevliga där.. har ju haft praktik där två gånger och när jag slutade där så slutade flera stycken där. kram

2009-11-13 @ 18:35:36 / URL: http://skruttbilsbruden.blogg.se/
Postat av: Emma

mjo har varit där i två omgångar fast de är ju ett tag sen men dom flesta som jobbar där nu var där då med, kan ju säga att man inte gillade alla.. jag gjorde lite allt möjligt typ packa upp varor stog i kassan fast jag inte fick. jag tyckte det var kul men var ju lite annan personal där å då.. kram

2009-11-13 @ 21:11:29 / URL: http://skruttbilsbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: