inte svamla

Var hem till mamma igår ju eftersom P skulle måla lite grejer här hemma. Trodde att vi skulle åka dit ganska tidigt men det råkade bli en film till frukosten så det blev lite efter 12 vi kom dit. Var hemma igen vid 19 precis i tid för nattning av Robin. Men det blev ingen gröt till kvällsmat tyvärr... Idag vaknade han 05:30 ungefär så det var nästan samma tid som igår, hoppas inte att det är en ny rutin han skaffat sig! Det som var så bra innan vintertid började. Vi la honom vid 19, sen vaknade han antingen vid 00 eller vid 2, sen igen vid 4.30 och sen gick vi upp runt 7. Han sov igen när klockan var 9, 12, 16 och sen somsagt nattning vid 19. Nu är det helt annorlunda och ingen dag är den andra lik. Hoppas det kommer att ändras snart!

Idag skulle det komma en kompis till P och hans tjej hit så jag funderar på att baka något, men jag vet inte riktigt vad. Ska kolla runt på internet får se om jag hittar något smarrigt =) I värsta fall har vi bullar i frysen som jag och mamma bakade förrut...

Nää nu ska jag inte svamla mer =)


TJING! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: