bara massa gnäll

God morgon God morgon =)

Ja, det verkar inte bättre. Robins nya rutin är att vakna 5:30. Kan ju inte säga att jag är glad åt det, med tanke på att jag blir ju så himla trött på kvällarna, igår satt jag också och sov i soffan innan klockan var 21. Kul att umgås lite med P =D

Chefen ringde igår också. Det är tydligen personalmöte på fredag klockan 8 och han frågade om jag kunde komma. Sa att om Robin kan vara med så kan jag komma. P jobbar ju... Men jag började fundera om det var något riktigt viktigt som ska sägas eftersom alla 3 som är föräldralediga ska vara med, det brukar vi inte behöva annars. Vi kanske ska stänga butiken? Nää, nu ska jag tänka positivt. Vi får helt enkelt se på fredag...

Jag köpte faktiskt ett par vinterskor igår, jag som brukar ha så himla svårt att hitta just vinterskor. Men jag köpte ju nya förra året också så det var ju nästan kors i taket att jag hittade nya i år också. Det har tillochmed varit så att jag gått med gympaskor på vintern för att jag inte hittat några skor. Men nu är det slut på det =D

Robin har varit så otroligt gnällig dom senaste dagarna. Hoppas hoppas hoppas att det är tänderna så det går över snart.



TJING!♥


Kommentarer
Postat av: Jenny

Inte heller Melker gillade förändringen till vintertid. Uppstigning runt 5 hela förra veckan. Nu har det dock vänt lite så vi kan sova till 6-tiden varje dag ... idag fick jag dock sovmorgon till 7.30! Dock efter en stökig natt



Kram

2009-11-04 @ 08:08:15 / URL: http://frokenfranzon.blogg.se/
Postat av: Tess

Hejsan! :)



Jag har precis startat en Veckans Blogg-tävling på min blogg, så nu letar jag efter roliga, intressanta bloggar som vill vara med och tävla. Det hade varit kul om du vill vara med! Du kan anmäla dig i detta inlägget:



http://tesswaltenburg.blogg.se/2009/november/veckans-blogg-v-45.html



Kram, Tess

2009-11-04 @ 10:40:16 / URL: http://tesswaltenburg.blogg.se/
Postat av: Melissa

jo så kan man ju också tänka,, men guuuud vad jag vill ha dem ändå haha=) Vilken söt liten kille du har=)

2009-11-04 @ 11:01:29 / URL: http://melissabelin.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja då ses vi på Fredag! Hoppas det är något roligt men det kan man ju inte hoppas på! Vi får Betalt i alla fall =) Och Tänk om det är att dom vill stänga butiken? Andreas som sa till mig i går att när vi 3 kommer tillbaka (jag,du Nicole) så kanske det blir så att vi ska ha Söndags öppet! Hur ska det gå Omsättnings mesigt?

2009-11-04 @ 12:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: