ont

Vaknade inatt och hade ont i magen typ vid höftbenet, men jag måste ha varit riktigt trött för så fort jag vände mig somnade jag om :) NICE
Kan ju inte haft allt för ont ändå antar jag :)
Sen vaknade jag igen runt 9 av att ryggen håller på att gå av, så himla ont i ryggslutet! Tror att vi har världens sämsta säng då han också brukar vakna av ryggont. Men det är ju lite jobbigt att man inte kan sova så länge, är ju fortfarande GANSKA trött... Ikväll kommer jag att välkomna sängen tidigt iaf. Han börjar jobbet klockan 10 ikväll då det är RIKTGIT mycket att göra, då kan jag lika gärna gå och lägga mig då och hoppas på en låååång sköööön nattsömn.
Blir nog inte så många knop gjorda idag, men det gör inget!

Idag är ju dagen för beräknad förlossning! Men det är bara 5% som föder på just den dagen så det är inget jag förväntar mig, men man kan ju alltid hoppas. :)







♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: