Jag som skulle...

Jag som tänkte sätta in några bilder på lill killen idag. Men jag hittar ju inte kabeln till datorn, den kan ju inte bara sprungit iväg och jag vet att det var jag som använde den sist, hittar jag den inte. Han måste ha gömt den för mig :D

Fick lite besök igår av kompisar, dom hade med sig fika och lite grejer till pojken :) Tack så mycket!
Ska kolla lite när flickorna från gymnasiet kan komma hit och träffa oss också. Ska bli kul! Vi kan ju egentligen varje dag, men det skulle ju vara roligt om så många som möjligt kan hälsa på...

Nu vill han ha lite närhet igen :)


Höres!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för igår! Det var trevligt å träffa er, och få se er lilla pojke. Hoppas vi kan ses snart igen! Hör av dig när du tänkt ut nå datum vi kan komma, alla i gänget och hälsa på.



Kram på er

2009-05-23 @ 21:56:00 / URL: http://bustroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: