Första gången

Idag var vi upp med den lille till mamma för första gången. Tror han tyckte om det för det första han gjorde var att gasa dom HAHA Men det är bra, då fick vi inviga skötväskan :)
Sen passade han på att sova lite i mammas(hans mormors)famn. Vi fick jättefina kläder åt honom och ett jättesött gosedjur. Kanske visar det sen, om jag kommer ihåg och när jag har tid... Jag vet inte riktigt vart tiden tar vägen, dagarna känns som dom rusar iväg och det man tänkt göra kanske man inte ens hinner med. Men det viktigaste är ju ändå lillgubben. Det är han som är prio 1 just nu. Konstigt va´?? HAHA

Fick även 2 paket från min pappa idag med kläder åt honom. Hur bra som helst! Det var även lite större storlekar och det skadar ju inte. Super fina kläder!

Shit, klockan är ju halv 8 nu och nu håller maten på att lagas. Ganska mycket försent? Iofs åt vi "lunch" runt 4, men att äta mat klockan 8 känns ju inte så bra. Fast äta bör man...

Han har varit SÅ duktigt idag och somnat alldeles själv i vagnen när jag lagt ner honom där. 2 gånger!  Riktigt skönt...


Trevlig kväll allihopa! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: