En riktigt människa!

Vad ska man skriva? Vet inte riktigt.... Han ligger och gnyr lite i vagnen så jag har ingen ro att göra så mycket. Tror att vi kan ha kommit på ett namn åt honom nu iaf. Men jag ska inte skriva det än, eftersom vi inte är 100% säkra... Igår fick vi brev från skatteverket med hans personnummer! Trodde att det skulle ta ca 3 veckor innan dom 4 sista siffrorna skulle komma, men mig gör det inget. Känns ju som att nu är han en "riktigt" människa :)
Natten till igår var riktigt jobbig. Kändes som han väckte mig 1 gång i timmen och höll mig vaken i 20-30 minuter = inte mycket sömn! Men inatt har det varit lite bättre iaf, kanske så man tillochmed orkar sig ut idag... Vi får se! :)



Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: