Besök

Har precis haft besök av Emma och Sara :) Dom hade med sig fika (TYVÄRR blev inte allt uppätet så jag får offra mig och äta upp det sen HAHA), ett jättesött gosedjur och en body åt Robin(?). Det är iaf det namnet det lutar åt. Skulle tro att det blir det... Jag fick 4 stycken dubbel nougat! Att dom kom ihåg att jag är helt tokig i dom :D Nu var det ett tag sen jag åt såna så nu kommer det säkert vara ännu godare... Om det går :P Tack för besöket flickor!!


Jag har fortfarande inte hittat kabeln till datorn för att sätta in bilder, men om jag ska vara ärlig så har jag inte letat direkt heller. Men om du vill se några bilder på Robin(?) så kolla in min systers sida här, hon har en systemkamera som kommer fram när vi är där...

Imorgon börjar han jobba igen efter 10 dagar som pappan får efter förlossningen. Det kommer bli rätt så konstigt att vara ensam hemma. Iofs jobbar han ju "bara" till 13:15 på dagarna, men ändå... Undar om jag kommer gå ut och gå som jag tänkt göra varje dag när han är och jobbar. Kan ju gå och möta honom på jobbet. Sen när jag har gått några gånger(om några månader) hade jag tänkt att gå till jobbet och tillbaka(ca 50 min ena vägen). Men det blir som sagt om någon månad när jag inte blir helt slut bara av tanken på att ut och gå.

Inatt har vi haft liggdelen av vagnen i hans spjälsäng och där har han sovit ganska bra tror jag. Annars har han ju sovit mellan oss i sängen, men jag sover ju inte speciellt bra då så jag tänkte prova det igår och eftersom det gick bra kan vi ju fortsätta med det :)

Jag har förresten ett nytt favorit program på tv:n Top Chef
Det är ju hur bra som helst! Ibland kollar jag både på samma avsnitt 2 gånger... Helt sjukt!







Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Såg att du haft systrarna mina på besök, hittade hit via dem! Har en liten knodd på 7 veckor så det är kul att följa fler som nyligen fått barn. Roligt att även du gillar Top Chef, har följt alla säsonger nu sedan Melker kom ut...

2009-05-26 @ 13:26:00 / URL: http://frokenfranzon.blogg.se/
Postat av: Anonym

gaaaah va söt han var =)....får planera in ett lite längre besök snart =)...Top chef rules!

Kram

2009-05-26 @ 13:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: