Bästa köp

Nu har syster med familj åkt hemåt. Tråkigt att vi inte hann träffas så mycket, men vi ses ju i augusti igen :)

Han har också åkt hemifrån nu, han och flera kompisar ska spela paintball idag så jag har bjudit hem några flickor på fika. Robin vill dom nog också träffa :) Tyvärr har jag inte bakat något, det fick bli köpfika. Men det är nog inte fikat dom kommer hit för?

Vi var och köpte napp till lillen igår. Det var det bästa köpet på länge! Så himla skönt att han inte behövde tutta så mycket igår. DVS att jag hade tid till att göra lite annat också :) Inatt ville han bara ha nappen någon timme sen var det närheten han ville åt och då hjälper ju inte alla nappar i världen.

Ska hem till mamma idag när han kommer hem från skogen. Ska grilla lite och bara ha det nice i sommarvärmen... Man ska väl köpa med sig något till mamma idag med. Jag vet vad hon vill ha, men det är inte säkert att den affären har öppet när vi ska upp dit. Vi får se, annars kanske det inte gör något om hon får det i efterskott... Min första morsdag idag. Känns inget speciellt egentligen. Om något år kanske jag kommer få teckningar av Robin till morsdag :) Bara tanken gör mig glad!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: