-10 kg på några dagar

Nu har jag lite tid över så jag tänkte väl skriva lite, det var ju ett tag sen. Men jag har verkligen inte haft varken tid eller lust :)
Vi har precis badat av honom lite, vi pratade om det tidigare idag och när han spydde ganska bra rätt på mig, sig själv och soffan så bestämde vi oss för att det var dax :)

Det känns riktigt konstigt att sitta med datorn i knät utan att magen är ivägen iaf, men jag klagar inte :) Det mesta av gravidmagen försvann ju när han kom ut och jag vägde mig när jag kom hem så hade jag gått ner 10 kg! *skryt skryt*

Ska sätta in bilder sen, kan ju säga att det är en liten miniatyr av sin pappa iaf så vi vet att det inte var brevbäraren eller mjölkbudet här inte :)

Kände att allt blev lite hattigt men nu vill han ha mat igen :) Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Allt bra? funkar de bra å amma?? hur känns det att ha kommit hem och ha en liten bebis att ta hand om?



Kram Mia

2009-05-15 @ 21:45:27 / URL: http://bustroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: