Igår hade ...

Igår hade vi en filmdag.. igen =) Skönt... Det var ju riktigt fint väder, men jag orkar ju inte gå så mycket, tyvärr.

Sen frammåt kvällen fick jag massor med sammandragningar! De gjorde inte alls ont, men magen blir ju hård som sten. Gick in på internet och kollade om/när man borde ringa antingen förlossningen eller sjukvårdsupplysningen. Det stog att om man har mer än 4 stycken/timme skulle man ringa. Mina kom runt var 5-6 min...! Men efter ca en halvtimme blev det längre och längre mellan, som tur är! Det stog ju också att om de inte gjorde ont så var det inte förvärkar(förlossningsvärkar), men lite rädd blev jag ändå, känns ju lite för tidigt att föda nu...

Sen inatt drömde jag att bebisen hade kommit, men han var inte så liten. Såg ut som han var iaf  några månader gammal. Jag och han skulle ut och köpa något, men vi tog inte med oss barnet. Hoppas vi hade en barnvakt eller något... :)

Nu ska jag hoppa in i duschen så jag är klar sen när mamma kommer. Hon vill säkert kolla på HEM TILL GÅRDEN. Inte direkt något jag vill se, men man får väl offra sig :S

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, ja! Han sa det, det blev visst lite trångt men det gick ganska bra, nån backspegel som strök med tror jag.



Hur är det med dig? Stoor mage du fått nu! :) Tiden går så sjukt fort! Kram

2009-03-16 @ 16:22:42 / URL: http://saani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: