något som inte stämmer!

Vaknade inatt av att jag hade sååå jäkla ont i höger sidan. När jag var yngre och hade ont i njurarna var det ALLTID i sidan jag hade ont. Så gissa om jag blir lite rädd att det ska vara njursten.. igen...
Tog 2 alvedon så jag kunde somna, för som värken var när jag vaknade hade jag aldrig kunnat somna om... Somnade iaf tillslut, men det onda har ju inte gått över och nu har nog alvedonen verkat klart för nu börjar det göra riktigt ont igen.

Undrar hur det blir med min klipp/färgnings tid idag? Är det njursten jag har så kanske dom lägger in mig? Jag kan ju fråga om jag får åka ner på stan i några timmar HAHA undrar om dom går med på det isåfall :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: