JAG LEVER

Skriver bara ett litet inlägg, vet inte vad jag ska skriva...
Jobbade inte igår, fick så ont i höften natten till i fredags så det gick inte så bra att jobba då och eftersom jag skulle jobbat 8 -18:30 igår så var det nog bättre att jag var hemma. Har fortfarande ont. Ner mot benet. Jättesvårt att sova eftersom det inte är så skönt att sova på vänster sida(p.g.a höften) och sover jag på höger sida för mycket så får jag ju ont i höften på den sidan också...
Får se hur jag gör om jag ska/kan jobba imorgon... Ska till barnmorskan imorgon, får se vad hon säger. Mamma ville vara med, får se om hon kan ta sig ner bara :)

Vecka 33+0 idag så det börjar närma sig. Köpte den vita sängen på ikea iaf och madrass, sängkläder, spjälskydd m.m Nu är det bara mer kläder vi behöver köpa. Måste köpa en amningsbh också, men dom jag sett var inte speciellt fina.Någon som vet vart det finns någon bra och fin?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: