det trodde jag...

Sista gången jag kollade på klockan när vi skulle sova stog den på 00:00. När klockan sen var runt 3 vaknade jag av att jag hade så JÄKLA ont i ryggen! Provade att lägga en kudde bakom ryggen, att lägga den under höften, att halvsitta, att ha en kudde mellan knäna, massor med olika sovställningar. Men inget funkade! Passade på att kela lite med kisse katterna lite. Dom såg så söta ut där dom låg♥
Klockan var runt 5 innan jag somnade... Sen vaknade jag igen lite efter 6 p.g.a ryggen. ORKADE inte ens försöka hitta på något sätt att sova. Så 4 timmars sömn har det blivit för mig inatt. Undrar hur mycket jag kommer orka göra idag??
Värken blev lite lite lite bättre när jag satt mig i soffan, men verkligen inte tillräckligt för att jag ska kunna somna sittandes.
Ska kanske ner på stan idag och kolla in Clas Ohlson. Har inte varit in där än fast dom haft öppet sen jag vet inte när. Kanske kollar om jag hittar någon bh när jag ändå är där. Om ryggen tillåter :) blir iofs inte bättre av att inte göra något alls. Ryggen kanske behöver friskt luft? Den har ju inte fått så mycket av den varan den senaste veckan eftersom jag inte orkar gå så långt.
Längtar tills bebisen kommer så vi kan ut och gå. Förhoppningsvis är det också bättre väder då så man inte behöver frysa ihjäl såfort man visar näsan ute :)

Jaha, vad ska jag hitta på nu då? Finns ju inte något på tv:n den här tiden på en lördag (förrutom barnprogram). Läsa kan jag utesluta då mina ögon(+hela kroppen utom ryggen) fortfarande vill sova. Spela lite kanske? Väcka honom?? Näää ska vara lite snäll idag :D

                                                                                                 ♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: