blod??

Morgonen började med att jag kände mig konstig i magen. Mensvärk typ. Sen började det svida lite i urinröret( men inte när jag skulle kissa) och på ett visst ställe i magen. Som tur var skulle jag ändå till barnmorskan idag. Så jag fick lämna ett urinprov och det visade +2 på blod i urinen och +1 på äggvitor.
Sen när hon skulle känna efter huvudet om den är fixerad så kände hon inte riktigt, men hon kände något som rörde sig där (men det kunde vara axlarna eller någon hand eller något). Så p.g.a. allt det ringde hon till dagavdelningen på lasarettet om vad dom tyckte vi skulle göra. Så jag fick en tid imorgon bitti klockan 10:00 där uppe så dom ska väl se att allt ser bra ut...  Huvudet kan ju vara så långt ner att det var därför hon inte kände det...  Får se vad dom säger imorgon. Sen ska jag och mamma ner på stan innan jag ska fixas i håret :) skööönt :)



                                                                                              ♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: