skavsår

Var ju ner på stan igår. Tyvärr hade jag fel skor på mig, fick nämnligen SKAVSÅR. Jag köpte faktiskt ingenting förrutom maten på etage... Nathalie köpte ett par skitsnygga skor på Din Sko, så jag lånade dom till bilen men eftersom det var riktigt hög klack på dom gick det inte super bra. Men snygga var dom :P

Vi ska till BVC idag på läkarbesök (rutinbesök), vet inte riktigt vad det är dom ska göra. Återstår att se :D

Idag kommer 2 kusiner med barn från Norge och Uppsala och hälsar på, ska bli trevligt. Kommer knappt ihåg när jag träffade dom sist...

Nu börjar Robin kunna ha stl 62 i vissa kläder, vissa av dom är för stora än men det är kul att kunna byta med lite mer kläder nu.
Jag somnade med honom i famnen efter matning igår kväll, vaknade upp runt 01:00 med riktigt ont i nacken då jag halvlåg i sängen. Men Robin var nog glad ändå :)


Nu ska jag hoppa in i duschen. Håll tummarna att han inte vaknar!




                                                                                                            ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: