rekommendation

Man kan säga att jag har invigt bärselen idag. Provade ju den för ett tag sen, men då spydde han bara över hela mig så jag avslutade det försöket. Men idag kände jag att det behövdes dammsugas lite och han ville inte sova så jag provade igen. Den här gången gick det bra! Han sa inte ett knyst, satt bara där och kollade lite, efter någon minut så somnade han! Så han sov sig igenom dammsugningen... Skönt!
Vi har köpt en ny dammsugare, den låter nästan ingenting. Hur skönt som helst! Katterna blev ju vettskrämda av den gamla och i den nya är det HEPA filter som rensar luften bättre än andra filter. Rekommenderar den verkligen : Electrolux Ultra Silencer


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bärselen är toppen, Melker blir nöjd så fort man sätter honom i den och brukar somna snabbt. Annars är Melker som Robin och sover inte så mycket på dagarna, 16-20 h/dygn pah! Skulle inte tro det! Emelanåt har han dock dagar då han sover mest hela tiden, då börjar man fundera vad som är fel ....

2009-06-09 @ 13:12:49 / URL: http://frokenfranzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: