onödig information?

Idag ska vi till BVC igen, undrar hur mycket han gått upp under den här veckan? Igår var han riktigt kinkig men mot kvällen visades det sig varför, han var riktigt lös i magen och det var nog 2 lass som kom samtidigt (onödig information?)... Det blev bättre nästan på engång :)
Imorse när jag la han i sängen bredvid mig så låg han och kikade lite, jollrade lite, det lät som han verkligen ville prata med mig :) Han var på riktigt bra humör alltså! Härligt!
Sen när jag skulle byta blöja på honom kände jag att det blev så varmt mot magen. Han kissade på mig! Inte så härligt HEHE

Det verkar bli riktigt skitväder idag. Usch va tråkigt! Man blir så så dåligt humör när det är så mörkt och mulet. Inte kul. Funderar på att springa in på jobbet och köpa glass när vi ändå kommer vara i närheten. Man kan ju försöka bli på lite bättre humör och det kan ju inte bli värre av glass??

                                                             

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: