gnäll?

Har haft lite besök idag med :) En jobbarkompis och hennes 2 barn var med. Alltid trevligt med besök och hennes yngsta har jag bara sett på kort förrut så det var kul :)
Robin var så snäll hela tiden, gnällde ingenting alls, förutom när han ville upp ur vagnen...

Igår hade jag ju flickorna från skolan här ( vi var "bara" 4 stycken, men vad gör det), fick 2 bodysar, 1 par byxor, ett gosedjur som man kan ha som kudde och en bok med massa berättelser. Super fina grejer! Så fick JAG ett presentkort på Gina också, hur bra som helst! Tycker att man hittar alltid något på Gina och inte är det dyrt där heller, så sen när jag tappat kilorna vet du vart du hittar mig :D

Idag fanns kortet på oss med på internet på dt.se men inte med i tidningen, får se när det kommer med där. Som vanligt tycker jag inte att jag blir bra på kort, men man får väl offra sig antar jag :)



Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina ni var i tidningen!



Att vara mamma är inte riktigt som jag föreställt mig, går inte att föreställa sig hur man kan älska något så mycket! Melker är snäll och sover på nätterna, dock är han vaken mest hela dagarna så jag får inte så mycket gjort. Tar dock det hellre än vakna nätter. Nappen ÄR en bra uppfinning, skulle bli tokig om Melker skulle snutta på mig hela tiden. En annan sak som vi gillat är bärselen, bra när han vill bli buren då man kan göra annat samtidigt. Även smidigt att ha honom med i den, han somnar så fort vi sätter honom i den ;) Hur går det för er och hur tycker du att det är att vara mamma så här efter några veckor?

2009-06-01 @ 21:58:21 / URL: http://frokenfranzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: