Babygym

Jag, mamma, Nathalie, Camilla och Elicia var till Borlänge igår. Robin var ju också självklart med :)  Först åkte vi till Barnens hus, jag skulle köpa ett myggnät och kolla efter ett babygym och en babysitter. Jag kom ut med ett babygym, en febertermometer och en ram med gips så man kan fixa hand eller fot avtryck... Fick även en mini radio på köpet.
Anledningen till att jag inte köpte en babysitter var att jag ville ha en som man kan reglera ryggstödet på, men det fanns inte där och så tyckte jag att benen såg så taniga ut eller så var dom svindyra! Myggnätet jag skulle köpa glömde jag totalt bort, det var mamma som påminnde mig när jag kom ut i bilen efteråt. Så typiskt mig! Har så himla dåligt minne.
På kupolen var vi in på Baby proffsen och DÄR fanns det babysitter med reglerbart ryggstöd och det var bättre pris på den också så jag slog till :) Hittade också ett myggnät... Så det blev lite shopping iaf. Robin var iaf hur snäll som helst, han hade inte kunnat vara mycket snällare än han var. Gnällde lite i början men det var för att han var lite hungig så jag matade honom inne på toaletten på MacDonalds när vi ändå skulle äta där. Sen somnade han om och sov tills vi skulle åka hem några timmar senare och GALLSKREK tills han fick mat. Då var vi ändå påväg till bilen så medans vi var inne på kupolen var han jätte snäll. Sen somnade han om igen efter maten :)
Då var jag en riktigt stolt mamma :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: