ajajaj

Nu var det någon dag sen det blev ett inlägg här. Har inte haft något att säga direkt heller... Förkyldningen är förhoppningsvis påväg över nu, är riktigt hostig idag men näsan rinner inte nu och hostan kan jag stå ut med.

Vi var på husvisning igår, men så fort vi kom in och såg planlösningen såg vi att det inte var för oss. Vi hade tänkt bygga ut köket men det var en toalett mellan köket och matsalen så det funkar ju inte. Så var sovrummen väldigt små, allt såg mycket bättre ut på internet. Hade vi sett planlösningen innan hade vi nog inte ens gått på visningen. Synd för det var ett riktigt bra läge på huset...

Jag hade så himla ont i huvudet igår, eller det började i söndags men gick inte över under natten och Robin hade en liten skrikperiod på 1 timme när INGENTING funkade. Provade att mata, byta blöja, bara hålla honom, ta av bodyn om han var för varm, tog på filt om han var för kall, satt honom i bärselen, la honom i vår säng, la honom i vagnen, gav han nappen och jag höll honom som man ska om dom har ont i magen. Ingenting funkade! Tillslut blev han väl utmattad och somnade i vagnen. Jag trodde jag skulle dö! När jag såg hur ögonen blev tunga och han inte skrek längre så kom tårarna, på mig... Jag var helt jäkla utmattad, mådde illa och huvudet dunkade... Så när han väl somnade la jag mig också för att sova i soffan. Riktigt skönt :)


Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!



Var var ni och tittade på hus? finns de nå hus som är nå att ha nu för tiden? kram

2009-07-07 @ 22:35:10 / URL: http://bustroll.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!



Okej, ja det hade väl varit ett bra läge, synd att det inte passade er. Men Peter pratade väl om att ni skulle bygga nytt...hur blev det med det då?

jo med mig är det bra, ledig 3 dagar till sen börjar jag att jobba igen...



Kram

2009-07-08 @ 12:00:09 / URL: http://bustroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: