Bebis skrik och shoppning går inte ihop!

Idag var vi ju till Valbo för lite shopping. Det började med att Robin vaknade när jag la ner honom i vagnen vid bilen, Lilla syster skulle på toa innan vi skulle börja shopping rundan så jag och lillfisen följde med, jag tänkte ge han lite mat så han antingen skulle somna om eller bara ligga i vagnen och vara nöjd. Han var nöjd ett tag med, men jag antar att han tycker som alla andra killar jag känner, att det är skit tråkigt att shoppa helt enkelt...
Så efter ett tag blev han gnällig så jag tog upp honom och gick runt och bar på han. Sen när mamma skulle prova kläder inne på Gina passade jag på att ge han tutten igen om det var det som lockade. Men det var det ju naturligtvis inte. Det blev snarare värre av det, då började han gnälla på riktigt och skrika. Det hjälpte inte att jag bar honom... Tillslut la jag ner honom i vagnen och stog och gungade den ett tag innan han somnade.
Han hann ju vakna en gång till också innan vi gick vidare till Ikea men jag fick äta utan bebis skrik iaf. När maten väl kom. Dom andra hade nästan ätit klart när min mat kom även fast lillsyster beställde samma som jag. What´s up with that?

Det enda som handlades idag var ett vitt linne till mig och 1 långärmad och 1 kortärmad body till Robin. Just ja, köpte även 2 pack body åt syster som ska ha barn i december(25:e). Provade några skor men skavde det inte i tårna var det vid hälen det gjorde ont så det blev inget sko köp för mig idag. Kan du tänka dig? Helt otroligt!

Blir nog sängen för mig snart då jag gick upp 6 imorse med lill prinsen ♥


Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja,jag vet att det var lite jobbigt emellanat,men der var kul att ha dig(er)med!!! Tack igen for kladerna!

2009-07-21 @ 08:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: