RocknRolla

Sitter och väntar på honom. Vi hyrde film från maxi igår, det var RocknRolla och Benjamin Buttons otroliga liv. Men när vi skulle kolla på RocknRolla så hade vi ju redan sett den. Så nu är han på väg dit för att hyra någon annan film. Helst någon vi inte sett tidigare :D Benjamin filmen var väl OK, men den kändes lite seg tyckte jag, dom kunde kortat av den lite, den var ju runt 2 ½ timme. Men den gick att se. En film jag verkligen rekomenderar är Marley och Jag eller vad den heter på svenska. Den var helt underbar! Tårarna kom också, om det är p.g.a hormonerna vet jag inte men jag kan ju kanske skylla på det iaf hehe

Ha en trevlig kväll ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kollade på Marley and me alldeles nyss, och jag grät oxå. Då var det inte bara jag då! GREAT!

2009-07-11 @ 23:00:15 / URL: http://njohanssoon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för en trevlig lunchdate, det måste vi göra om. Hormonerna är alltid bra att skylla på ;) Kram

2009-07-12 @ 09:07:35 / URL: http://frokenfranzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: