nope

Sitter här med en "däppt däsa". Jobbigt värre! Har inga näsdukar hemma heller så jag har en toa rulle med med vart jag än går här hemma HAHA
Klimatanläggningen var riktigt skön! Tyvärr lät den ju ganska mycket, men Robin sov så skönt ändå så det gör inte så mycket. Det konstiga var att inatt när han skulle till jobbet tyckte jag att det var så himla varmt i sovrummet men ändå var det bara 22 grader. Dom som känner mig vet att det är konstigt. Jag kan sitta och frysa mitt i sommaren när alla andra tycker att det är jätte varmt.

Robin ligger här bredvid och "pratar" med mig. Så himla go och glad :) tills han inte får någon uppmärksamhet. Undrar om det är mamma eller pappa han brås på där :D

Nu ska jag ta och hosta vidare :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej o va roligt att du vill vara med! =)

Lycka till!

Kram

2009-07-03 @ 09:15:10 / URL: http://michilullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: