Lugnet

Idag ska vi upp till Lugnets camping och träffa min pappa som är uppe och hälsar på
 
Robin med sin morfar


Dom var hit igår och han hade med sig massa bilder på mig när jag var mindre. Tänkte knäppa kort på ett av dom och visa, får se hur det går.

Inatt har Robin sovit i spjälsängen för första gången. Det gick väl sådär. Varje gång han vaknade fick jag ju lov att gå ur sängen och rätt ofta hann jag knappt lägga röven i sängen innan han tappade nappen och började gnälla. Förhoppningsvis blir det bättre. Tror att han tycker att det är OK att ligga där iaf, när han vaknade imorse låg han och pratade lite för sig själv eller kanske med dinosarien som Emma och Sara köpte åt han. Den tycker han om att kika på.

Nu ska jag ta och äta frukost. Men jag tvivlar på att jag kommer hinna innan han vaknar, han har sovit bra länge i vagnen nu. Nää nu ska jag skynda mig!          ♥



Kommentarer
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

åh ska du ändra designen så berättar jag inte tyvärr!! allt bra idag?

2009-07-22 @ 12:47:16 / URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Jenny

De är bra på att köpa gosedjur de där systrarna, Melker har fått ett par som han tokgillar! Kram

2009-07-22 @ 17:11:06 / URL: http://frokenfranzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: