Hjälp tack ♥

Jag har ingen aning om vad jag ska köpa till älsklingen tills han fyller år! Jag brukar ALLTID komma på något bra. Men den här gången har jag verkligen ingen aning. Hade en liten fundering förrut med kom på att det kommer att bli för dyrt, tyvärr. Tråkigt nog kommer det nog bli kläder eller presentkort på kläder, som han brukar få. Men hur kul är det att få både till födelsedagar och julklappar i 7 år? Filmer har han sagt att han vill ha. Men han köper alltid de filmer han vill ha själv. Stargate SG1 boxen vet jag att han vill ha, meeeeen jag hittar den inte någonstans. Det kanske inte ens finns en sån box?


Finns det någon som har något förslag???  ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Stargate SG:1 - Säsong 1 (5 disc) Boxen finns på CDON för 449 kr. Om du söker på stargate så kommer den upp. Hoppas det är denna du menar.

2009-07-26 @ 19:19:28
Postat av: Jenny

Presenter är svårt, både att ge och att önska sig. N fick kläder nu sist, förra året fick han en klocka. Hörde rycktet via systrarna, KUL! Kram

2009-07-26 @ 21:14:15 / URL: http://frokenfranzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: