gott med palt

Igår var vi till hans mamma och åt palt, men Robin ville inte sova så tillslut gick vi ut och gick lite, blev väl runt ½ timme bara men han somnde iaf... tills vi hade gått klart och vagnen slutade att röra sig. Inte sov han mycket igår på dagen, men han sover exemplariskt på natten oftast iaf så man får väl ta att dagen blir som den blir. Tyvärr har jag bara fått runt 5 timmars sömn både natten till igår och natten till idag. Ganska trött med röda ögon och mage som vill ha mat sitter jag nu här medans lillgrabben precis somnat om. Funderar på om jag ska sova(risken finns ju att jag är ännu tröttare när jag vaknar) eller om jag ska läsa lite och äta frukost(risken finns att jag kommer att bli så himla trött och somna med robin ikväll vid 21 när vi lägger honom).
Imorse runt halv 5 åt han för första gången inatt då somnade jag med honom på bröstet när jag skulle få han att rapa och vaknade upp 1½ timme senare. Men det jag skulle skriva var iaf att det åskade som sjutton och spöregnade. Nice.

Nu ska jag in på ellos.se för att kolla på rean där sen får vi se vad jag gör.
Vad ska du göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: