!?

Idag ska jag och Robin ner på stan för att träffa Emma, hennes syster Jenny och lille Melker för lunch :) Kanske inte världen roligaste väder för att vara nere på stan men barnen kommer inte bli för varma iaf, positivt! Ska bli kul :)

Idag går han på semester. Kommer nog bli lite rastlös skulle jag tro. Det blev han ju av dom 10 dagarna han var ledig efter Robins födelse. Hoppas det blir bra väder, då kan han ju ligga och chilla lite på stranden om han vill iaf... Hoppas kan man ju alltid göra :)

Ähh nu jag har suttit här och försökt komma på något att skriva om men kommer inte på något så istället för att svamla säger jag hejdå :P























































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: