bröst....


Jag har ju köpt en bröstpump nu. Provade att pumpa ur för några dagar sen för att sen ge lillen, första gången var han nog inte ens hungrig så det gick inte så bra. Så jag provade igen igår och han tog emot den och fick i sig rätt så mycket mat faktiskt!
Så nu kan vi ha barnvakt om vi vill ut och äta eller något och han kan ta hand om Robin om jag vill ner på stan och shoppa, man har ju ingen ro i kroppen att prova kläder om man har en liten bebis med sig. Frågan är hur jag kommer att klara mig. Igår gick min ena syster omkring med lill killen ett bra tag så jag fick abstinens tillslut och det var kanske runt 1 timme. När han har sovit i vagnen länge är det nästan så man vill väcka honom för att gosa lite...

Vet inte vad som händer idag... Måste iaf handla lite, det är riktigt tomt i både frysen och kylen. Förhoppningsvis är inte det det mest spännande som kommer att hända idag.

Nu ska jag ta och äta lite frukost, magen skriker efter mat!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: