6KG!

Robin väger nu 6 kg och han har blivit 61 cm lång. Så 1 dm längre än när han föddes och lite över 2 kg har han gått upp sen han kom till världen =)

Försöker få honom att somna nu. Han ligger i vagnen och kikar lite och har nappen i munnen. Annars brukar jag sitta bredvid och stoppa i nappen så fort den åker ur, men jag ska prova såhär nu får se om han börjar gnälla om nappen åker ur munnen på han. Eller om han somnar. Vi får se....

Det händer inte mycket för min del idag. Men han ska iväg till 9. Vad han ska göra? Det kanske jag får berätta senare. Kanske... Hoppas det går bra iaf =)

Nu börjar vagnen röra sig, men inget läte från honom än så länge. Eller jo, en liten suck hörde jag precis HAHA
Nappen hade han "lagt" bredvid örat(ser ut som att han lyssnar efter havet som man gör med snäckor), men han är iaf påväg in i drömmarnas land...




Kommentarer
Postat av: Jenny

Stora killen! Visst går det fort. Vi ska till BVC igen på 4-månadersdagen, ska bli spännande och se hur mycket han växt på en månad. Kram

2009-07-29 @ 18:55:31 / URL: http://frokenfranzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: