Kram

Jaaa, nu var det så längesen jag skrev här igen. Finns ju inte så mycket att skriva om, tyvärr. På nyår så jobbade jag först 9 till 18:15, sen var vi upp till mamma ( hon skulle ju suttit där alldeles själv annars) och åt gott, kollade på en film och skålade in det nya året med.... COLA =D och socker kaka HAHA!
Han ville ju egentligen ut och festa på nyår, men han var sjuk så det blev inget av dom planerna... Jag satt och halvsov i soffan när vi kollade på filmen även fast det var en skräckis =D HAHA

Idag jobbar jag från 10:15 till 20:15! Riktigt roligt arbetspass... not... men jag stänger med Emma iaf så det ska nog gå bra =)

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

va otroligt effektiva vi var på jobbet i fredags haha =) we rule att stägningar! ses imorgon!

2009-01-04 @ 12:45:15
Postat av: Anonym

Hej! :) Kolla gärna in mitt nya inlägg om "De mest trogna fansen" och bidra med din åsikt!

2009-01-04 @ 12:46:44 / URL: http://stefanweei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: