Jag blir så ledsen...

Känner en som också är med barn, hon har vetat om det sen hon var i vecka 3! är nu i vecka 11... När vi var och åt julbord var hon med, och drack öl fast hon visste att hon var med barn ( hon hade nog precis fått reda på det). Hon sa att hon skulle sluta snusa, men ändå ser jag henne med en snusdosa... En gång sa jag åt henne att hon skulle vara försiktig med att dricka energidricka ( hon hade köpt 2 burkar) iofs står det på att det inte är att rekommendera för gravida p.g.a hög koffein halt. Idag satt hon med en snusdosa och energidricka...
Jag vet inte riktigt hur hon tänker, men hon tänker nog inte på bebisen i magen iaf. Härromdagen hade hon börjat blöda och blev jätteledsen(såklart), men dom hade kollat med ultraljud och allt såg bra ut men hon skulle ta det lite lugnt iaf 1 vecka, varför fortsätter man då med sånt som absolut inte är bra för barnet?
Jag kan tänka mig att det inte är lätt att bara sluta snusa tvärt, men hon har ju ändå haft 2 månader på sig! Det skulle vara det första jag skulle ta tag i om jag blev med barn iaf, men jag kanske är konstig jag vet inte.
Får hoppas att det inte händer något med bebisen bara, det är vad jag hoppas på.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag förstår precis vad du menar. Jag går runt och stör mig på hennes situation hela tiden, och jag har egentligen ingenting med henne att göra. Men man tänker på det stackars livet i hennes mage! Det bevisar ju bara att hon faktiskt inte är mogen för det här!!!!

Kram till dig och magen :)

2009-01-31 @ 16:06:58
Postat av: Anonym

Hmm...konstigt, mitt namn vart inte med tror jag :)

Det är Sara iaf :)

2009-01-31 @ 16:07:51
Postat av: Anonym

gaah va irriterad man blir på det, kan man inte ge upp snus för sitt barn hur f-n ska man klara av att ta hand om det sen när den kräver mer och mer?

Puss på re' =)

2009-02-01 @ 20:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: