fika

Var ner på stan idag efter jobbet och träffade några av flickorna =) Trevligt trevligt! Räknade ut att det var ca 1 ½ -2 år sen jag träffade en av dom, ändå kom vi inte på så mycket som hänt under den tiden. Antingen har man ett riktigt tråkigt liv, eller så har man riktigt dåligt minne =) Vad gissar du på?
Det blev en fika på Pralin. Emma hade tipsat om den varma chokladen där och den var goooood, men eftersom jag drack den så sakta hann den bli kall innan jag var klar HAHAHAHA
 (bilden är lånad från fazer ögons sida)

Får vi se om en av flickorna blir med barn snart, skulle vara kul =) (du vet vem =))

Jobb imorgon, ska bli riktigt skönt med HELG! Vet inte vad vi ska göra, men det spelar ingen roll!  Har varit sååå trött dom senaste dagarna...

Förresten, jag har ju varit lite små förkyld jätte länge nu det har inte velat bryta ut bara. Det har det fortfarande inte, men jag har ont i halsen och är täppt i näsan. Iaf när jag har snytit mig så har jag börjat blöda näsblod... Är det lättare att blöda näsblod när man är gravid? Man ska väl inte kunna börja blöda av att snyta sig, eller?

Ska strax lägga mig i sängen och läsa första twilight boken... Det är ju någon här som sitter och kollar på hockeyn på canal+


Kram kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

told you it was gooood =) men det e så hima mkt bara, min blev oxå kall haha =)

2009-01-08 @ 21:12:14
Postat av: Anonym

den är grymt goood :)

2009-01-08 @ 22:01:57 / URL: http://njohanssoon
Postat av: Anonym

Hallo! Jag bokade tid hos frisörtekinskt hårcentrum. De är ju elever som klipper och det är billigt. Jag funderar starkt på att dra till med en kort och frän frippa! :)

2009-01-09 @ 21:34:41 / URL: http://saani.blogg.se/
Postat av: Anonym

De är billiga, 150 kr för en klippning och jag tror han sa max 500 för färgning beroende på längd och så. Så det kan max bli 750 kr. :)

Jag färgade och klippte mig för 400 dör i somras de är riktigt billigt ju! :)

2009-01-10 @ 22:14:05 / URL: http://saani.blogg.se/
Postat av: Anonym

Njea, alltså.. det är lite utav en chansning men de har ju lärare som hjälper till om de skulle bli tokigt och man får ju räkna med sånt eftersom att de är elever. Men jag har blivit nöjd alla gånger utom en! Då blev det hemskt haha jag gick ut och satte upp håret på en gång!

Jag tror det blir lite mörkare brunt och sen nån ljus slinga i luggen. :)

2009-01-10 @ 23:05:58 / URL: http://saani.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad? Vem gravid? nyfiken Tråkigt att jag inte kunde vara med o fika. var på jobbe hela dagen

2009-01-12 @ 20:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: